lunes, 27 de julio de 2009

Una sortida per a valents


Ahir diumenge vam quedar a les 6: 30h del matí per fer una sortida " guapa " en la que algun membre del PTL ens va pronosticar arribar a hora de berenar, per ficar més presSió jo i el meu germà teníem paella a les 14:30h en 14 invitats més.
La sortida es tractava de arrencar de la caramella, pujar coll del vicari, antenes, baixar pel tubo, caro, llinars, baixar per coll de carabasses, tosca, cruze d'Alfara fins a l'entrador del de Mur, pujar pels bous ( 800 d+ ) i baixar per l'espina fins Paüls (com dia abans una sortida guapa).
Vam arrencar 4 valents Moises, que cada dia esta amb millor forma, Karim, que amb el volum que porta, l'utmb se li quedarà curt, Javi que millora adequadament i jo, que els acompanyava per si es perdien ;-)
Vam arrencar quan passaven 2 min de les 7 del de matí minuts després ja teniem a Leo per allí, la notàvem, i jo vaig començar a cridar:
-Leo on estàs? on estàs leo? i parlant d'esta "menuda" i a la vegada GRAN dona vam pujar fins al coll del vicari, en 1h 38 min i vam riure molt comentant cosetes d'ella i de tant en tant es sentia una veu que deia:
- on estàs Leo? sense saber-ho ens estava tornant a fer riure.
El primer problemeta el vam tenir baixant pel tubo, ja que Karim es va resentir del genoll i no va voler forçar-lo pensant que l'utmb està ja molt prop i es va quedar allí als pous de la neu però abans de marxar ens va fer riure una vegada més, entrem dins al rest i Moises demana una coca-cola, el meu germà un altra, jo un altra, i Karim li diu al cambre...pos a mi ficam una cervesa que jo ja he acabat jaajajaja encara men ric ara en pensa el moment. Bueno seguim i ja tot el rato trotant fins al tosca, allí veiem el cotxe del manso i li fem entendre que em estat allí, avituallem un poc i cap al de Mur, fotia una calda impressionant i jo només pensava en la pujada pels bous on no hi ha una sombra, ells no la coneixien per això no deien res però jo siiiiii que hi pensava. A més a Moises ja el veia un poc tocat. Comença la ultima pujada i pim pam Moises es queda pronte va fent al seu ritme i mun germà i jo tirem amunt quan ja portàvem un bon troç de pujada sento que mun germà diu:
si arriba a vindre Leo no te parla en un mes o sort que no ha vingut perquè hagués patit un munt, Leo t'hagues deixat de parlar!.
Al final coronem ja només quedava baixar i.....espera a Moises que arriba en 20 min tocat, tocat, li dic com va Moises? i em diu : acabo de vore a campanilla!
- li contesto a campanilla?
- si i a peter pan, els porto a qui al front pegant-me voltes
Com vos podeu imaginar pujant pels bous li van fer arribar un dècim de Sort i si li havia tocat la loteria, la grossa, la que es reserva per a grans moments però ell va seguir com si no li hagués tocat.
Vam arribar a baix al lago on s'acaba l'espina i vam fer un banyet i cap a casa que hi havia "paella" va costar fer la volteta 7h 5 min i vam arribar just per asentar-mos a gaudir d'una paella de diumenge.
Fins aviat.

No hay comentarios: