lunes, 28 de junio de 2010

Arriben les esperades festes de Roquetes.

Dissabte i després d'acabar la Fredes-Paüls vaig vore clar que havia de descansar i ... què millor que les festes del poble.
De la noctuna dir que vaig anar fins a Caro a bon ritme ( 2h 15’ 38’’ ), però sense ganes de seguir fins a Paüls.
Kiko a Caro ja ens havia tret algo més de 7‘ a mi que anava segon i uns 10‘ al tercer.Una volta allí i mentre el cap anava rumiant vaig decidir que esperava al meu germà i seguiria amb ell fins a Paüls. Al cap d'uns minuts arribava amb 2 h 29 ‘ però arribava "mort". Li comento que aniríem fent fins Paüls i sense moltes ganes els dos vam arrencar. El problema és que ell no podia córrer, tot el rato anava caminant tant a les pujades com a les baixades. A l’arribar al remolc de l'aigua li dic que jo tirava fins Paüls, ja que no podia anar caminant fins la meta i me'n vaig anar quan quedaven uns 17 km. Aquests km els vaig fer tot el rato corrent a un ritme no molt ràpid, arribant a Paüls amb 5 h 07'.
Les sensacions que vaig tenir van ser clares: HE DE DESCANSAR!!!
Ara disfrutaré de les festes que comencen este divendres i desconnectaré un poc, faré descans actiu i després a enllestir els últims detalls de la boda.

No hay comentarios: