domingo, 12 de septiembre de 2010

Cursa de Falset més els 10 km de cursa de la policia local de Tortosa


Després de més dos mesos d'inactivitat hem tornat a fer una cursa: la cursa de Falset.
Ha sigut una cursa de 22km on hi havien 1000 d+ no molt dura en teoria......però quan vas poc preparat tot es fa duríssim.
Jo sabia que sense voler-ho acabaria apretant però he volgut començar molt suau i anar remuntant segons passaven els km.
Al principi bé, ja que al km 13 al passar per un control em diuen que anava 4º  a 33'' dels tres primers que anaven junts. M'he quedat sorprés perquè al surtir l'últim en cap moment sabia la posició que ocupava. Sabia que era impossible agafar-los, ja que no tenia forces, a més ells es mereixen la posició que han ocupat perquè en tot moment han anat marcant el ritme de la cursa i demostrant que eren els més forts.
Pel que fa el tram final de cursa, ha passat el que havia de passar: calambres, falta d'entrenament i falta de tot, en fi que no tenia "gasolina " , la mostra està que en 8 km he perdut 8' respecte el primer.
Penso el que he entrenat els ultims dos mesos i estic hiper content pel resultat, però sobretot per les sensacions que he tingut fins a meitat de cursa.




Avui diumenge he anat a córrer la cursa de la policia local a Tortosa amb Tere, ja que l'amic Javi Padrosa ens va demanar anar i així ho hem fet.
Jo estava tot ple d'agulletes del dia abans a Falset i tenia clar que acompanyaria a Tere i així ho he fet, però durant la cursa hem trobat un altra parella emblemàtica, el jesusenc i la seva novia, Cinta. Ja podeu pensar-vos el que ha passat no????? que sense sapigue com, les hem fet "picar" jjajajajjajaja i vaja pique!!!! a Tere li han agafat flatos al km 6 però patint al km 9 hem agafat al jesusenc i a Cinta i llavors li han agafat flatos a Cinta, jo li dic a Tere:
"a tope que te flatos i unes rises tots......." al final, fair play i agafadetes de la mà han arribat juntes a la meta en 52 minutets. Ay si entrenessen més, si en fotrien de sustos.........GRAN DIA.
També voldria destacar i molt  a Javi Padrosa, ja que ha tingut un detall molt bonic amb natros fent-nos unes samarretes personalitzades que posaven:

"EM CASO EL 25-9-2010"

Gràcies, Javi, pel detall!


Ara ja estem a 15 dies de la boda, després 3 setmanes a Nova Zelanda de viatge i al tornar ens posarem a entrenar seriosament. Fins aviat, amics!

5 comentarios:

Ferran dijo...

Nova Zelandaaaaaaa!!!!

Passat per les fotos meues del Face i veuràs un àlbum de NZ! És una passada! Te passaré l,adreça d,uns amics meus que viuen a Auckland!

Xalareu!! Felicitats parella!!

albert dijo...

Gracies Ferran i felicitats per la cursa.
Em miraré les fotos, tothom diu que es molt bonic.

Anónimo dijo...

Dia.......................Avui
Hora....................12:00
Lloc.....................Remolins
Motiu..................Oficialitzar unió
Cursa...................Ultrallarga
Cel·lebració..........Xerta

Se tractaria d'arribar com més lluny i més es tardi millor. Si a sobre si arriba amb bones condicions, fantàstic. Jo, al menys, és el que vos desitjo.

Albert Giné dijo...

Moltes gracies no se qui ets però molt bonic.

Anónimo dijo...

Si saps qui ha fet aquesta foto sabràs qui ha fet el comentari anterior.

Feliç viatge