viernes, 11 de marzo de 2011

Quina fama m'he guanyat....

Ahir vaig aprofitar que el meu pare havia de deixar un material a Móra d'Ebre per anar amb ell fins al Pont de Benifallet. Allí li vaig dir que jo em quedava, que la resta ja ho faria corrent, tirant cap a Roquetes pel Coll de Som, Tivenys, Bítem, Tortosa i casa.
Em van sortir 30 km fins a casa. Bon entreno mental.
La cosa és que tinc una anècdota molt bona, ja que un senyor em va donar "vida mental" un grapat de km: us explico.
Pujava pel Coll de Som direcció Tivenys i baixava una bicicleta que em saluda, adeu, i jo adeu. El més bo és que aquest ciclista, vaig calcular que va arribar a Benifallet, i al tornar em va trobar arribant a Tivenys, es va posar al meu costat i em va preguntar:
- "D'on vens?"
- "D'1km passat benifallet" li vaig respondre
- " I ara has de tornar?"
- "No, vaig cap a Roquetes" li vaig dir
-  "Collons! si faràs una marató, no seràs per casualitat Giné?"
- "Sí, sóc Albert Giné. Per què?
- "ahhhhhh! me'n vaig que si no seré jo el que faré tard, tu ja estàs acostumat a tot això. Adéu"
Vaig estar uns km que no pensava altra cosa, serà possible? però quina fama m'he guanyat? en fi més val guanyar-te este tipo de fama que un altra...

No hay comentarios: