sábado, 13 de agosto de 2011

Ahir vaig fer el km vertical.......

Ahir la tarde vaig quedar amb Ivan per fer una volteta amb 2500 de desnivell positiu, pujant per la Caramella, Antenes, Pallers, Caro, Coll de Carabasses, Tosca, Caro.
A les 4 de la tarde Laura ens deixava a la Caramella i devien ser les 4:20 quan Ivan ja estava "mort" pos no mos queda! pensava.
Vam arribar al Coll del Vicari amb 1:30h ivan amb un "GLOBO" important va trucar a Laura per anar-lo a recollir ja que no estava en condicions de seguir, un mal dia, que es normal. Ivan últimament està portant unes carregues de km que asimilar-ho costa i la progressió que ha fet es molt bestia, es a dir que tranqui! no passa res.
Jo li vaig dir que ja faria cap a casa seva ja que m'havia deixat la bici allí, vaig arribar fins les entenes (1h41min) que després del dia que vaig treure les cintes de la cursa ( km vertical Roquetes ) es la meva pitjor marca però Ivan te la culpa jajaja.
Vaig baixar fins a Caro i després per la carretera vella fins baix.
Jo també vaig arribar un poc tocadet, jo li ficaré la culpa a les zapatilles que ja no tenen amortiguació i em van destrossar els peus.
Al final 26 km 1500 possitius res del que teniem que fer.....

PD Ivan lo pròxim dia no vaigues en avión pel mati que després agafes "globos" per la tarde.

No hay comentarios: