lunes, 14 de mayo de 2012

Cursa del vent no...cursa del sol!

                                                          
Ahir vam anar al Reguers a fer la cursa del Vent.....i de vent poc, jo més diria que va ser la cursa del sol.
Encara molts no estaven preparats per un dia d'estiu com va fer ahir i van digue patir molt més de l'esperat, he de dir que a mi em va agradar el clima, tot i patir-lo! i que m'imaginava tots aquells que no els agrada la calor, buffff mal dia per ells.
De la cursa diré que es fantastica, de les que si estàs fort xales, una cursa de muntanya! jo vaig anar molt be però he de dir que al no entrenar muntanya vaig caminar molt més de l'esperat, pel demés bon entrenament per a la IDM.
Tere també va correr, va fer-ho be però..després de veure fotos, parcials, comentaris, etc, vaig veure que no va donar el 100% li faltava un "manso" ara que al comentar-li em va contestar:
-"potser si! però ens haguesem matat" si ho mirem així ja està be pos......
L'organització de 10 no, de 11, increible! molt be. Avituallaments de 12, sort d'això, excelent. I els voluntaris de 13, gràcies per fer-mos lo dia tant fàcil.

PD el meu germà estava a Penyaflor a l'avituallament amb el meu fillol i al acavar baixant de penyaflor com un boig el meu fillol 7 punts al genoll. Al mateix lloc exactament on jo en tinc 6............

PD La meva caiguda també es historica, a la corda de bassa Gànduls em vaig quedar lligat! no pregunteseu com. CULPA MEUA no cal dir-ho.

1 comentario:

Penyaflor dijo...

jaja, lo de la corda era veritat, me'n vaig enterar més tard, pensava que me prenies lo pel....però home com vas poder embolicar-te amb la corda, mira que si et fas mal com el teu fillol...vaja dos!!

Ja saps Albert que tothom fem tot lo que podem per a que la gent se'n vagi amb bon sabor...