lunes, 19 de octubre de 2015

10KM Tortosa

No tenim remei! Dit això he tornat a competir després de UT Tarragona, però aquest cop les sensacions han sigut ben diferents, ja que he estat 21 dies sense entrenar ni un sol dia!!!
Necesitava desconnectar i vaja si ho he fet! Aquesta setmana la meva dona em diu que volia fer els 10 mil de Tortosa i......grgrgr se'm desperta alguna cosa per dins que em diu: - Per què jo no?
Dit i fet, abans, però, divendres vaig anar a  l'estadi a veure com estava articularment després de tres setmanes sense fer res. Del cap ja estava bé, fisicament sempre vaig amb reserva però no deixo el dipòsit  buit jejeje així que volia fer una petita prova.
Vaig fer 15 min d'escalfament 10km a ritme ( 39'40'' ) i 15 minuts de recuperació.Vaig comprovar que hi podia anar.
Dissabte me n'entero que altres amics de la colla Ximo, Joana i Guille també hi anaven, o sigue que serà divertit trobar-me amb ells a un terreny favorable jeje (fora de camps de futbol, bars, piscines, etc.).
Diumenge vaig disfrutar de nou corrent, em regenero ràpid i sense arribar "trencat" vaig córrer els 10km amb 37 min. Per mi ja m'esta bé, pot ser amb un bon entrenament i més específic faria uns números algo millors però ni de lluny els temps que fan els guanyadors, als
que ja de passo aprofito per felicitar.

 

No hay comentarios: