lunes, 7 de noviembre de 2016

Cursa cami de Sirga ( Mora d'Ebre )

Si hi ha un lloc on no hi vull faltar, és a esta cursa, ja sigue per la gent, pel tracte, per amics, pel recorregut i per mil coses més.
Com diria un conegut: "Gent de Móra d'Ebre, sou collonuts!"
També vos diré que volia provar-me un poc. Després d'entrenar en continuïtat, volia saber el resultat, i aquest va ser que em vaig trobar de cine. Bones sensacions! Tenia clar en tot moment que a Pere Aurell no li podia fer ni sombra, ell va dominar la cursa en tot moment.
Jo vaig fer la meva cursa sense agobiar-me gens, això va ser determinant, ja que al passar pels controls em deien que tenia a Pere molt prop,  però sabia que no era la meva guerra, que Pere tenia més marxes per posar...segur!
El recorregut m'agradava molt: pujar, baixar, crestes, muntanya....així que snomés havia d'aprofitar-ho.


Ara em centraré en fer bé la marató de Barcelona, tinc ganes de fer una bona marca. Canviaré un poc el xip.. m'he demostrat que amb entrenament segueixo competitiu i disfruto de la muntanya, però ara l'aparcaré per saldar coses. Tenir una bona marca em marató m'il·lusiona i això funciona així d'il.lusions, motivacions, reptes, etc.
Després de passar per totes les categories aleví, infantil, cadet, juvenil, sub 23, senior, ...   si algo tinc clar és que després de tants anys em vull moure per il.lusions i no per obligacions i abans de que sigue massa tard...o de que em "jubile" vull tenir un bon temps en marató.

PD vaig a carregar el garmin i mirar ritmes una temporadeta......




No hay comentarios: