lunes, 24 de abril de 2017

Un tomb pel Montsant

Ahir, dia de Sant Jordi, vaig anar a córrer aquesta cursa de muntanya, una cursa molt  xula,  ja que tenen un lloc privilegiat i una gent ( Trail Tarraco ) que són especials i bona gent!
Feia temps que tenia al cap fer aquesta cursa, entre altres coses per la gent que l'organitza, ja que ells sempre s'han portat molt bé amb mi ( Valentí, Xavi, Bea, Arturo) . Ara diria que ja tots els seus membres, que en són moltíssims, i sobretot, gràcies, Arturo per deixar-me participar.

Tenia al meu pare, fillol i germà a Montroig que disputaven el Campionat de Catalunya de pista ( el meu pare no eh...) i la meva idea era al finalitzar la cursa anar cap allí per veure'ls. Ara bé, el resultat de la meva cursa no ho va fer possible, perquè després de tot no podia marxar sense recollir el premi. Al meu fillol i germà tampoc els hi van fer falta els meus ànims ( Campió Catalunya Màster el meu germà i Sub-Campió Catalunya infantil el meu fillol ). Quina diada de Sant Jordi més productiva!

Pel que fa a la cursa vaig sortir a l'expectativa, "no estic bé" i al tenir molèsties múltiples (que ja penso que son més de l'edat) va fer que m'ho prengués així, en calma. Es va sortir molt ràpid i al no saber si Victor aguantaria aquell ritme fins al final vaig decidir anar amb ell. Vam fer la baixada i primera pujada a bon ritme, un cop dalt Victor em cedeix el pas per afrontar la segona baixada, jo no volia passar-lo! Anàvem prou bé, és més, si hagués anat tirant i marcant el ritme fins al final no li hagués disputat la victòria de casa seva (i no ho dic ara perquè he guanyat, ho hagués complert!) Baixant al posar-me jo al davant es va quedar i llavors ja no vaig parar a esperar ningú (per mi li va faltar més confiança amb ell mateix ) qualitat la té.

Vaig arribar a La Morera del Montsant amb un somriure i gaudint del moment. Gràcies a tots els voluntaris pel gran treball realitzat i pel tracte a tots els corredors.

Per finalitzar voldria dedicar aquesta victòria a una persona que sempre ha tingut bones paraules per a mi, m'ha animat, felicitat i ajudat amb els meus reptes i que entre altres coses ha parit a un fill d'una categoria descomunal. Sé que ara no pasa pel millor moment i és per això que li envio aquest missatge. ARTURO NERIZ GARCIA, sé fuerte y a darlo todo!!! un abrazo muy grande campeón!



1 comentario:

Beatriz dijo...

Eres un crack de los pies a la cabeza gran deportista y mejor persona......pero porfavor ....no hables de la edad que me cabreo jejejejr se te quiere y lo sabes
Beatriz