lunes, 29 de enero de 2018

Cursa del Pastisset

Ahir vam començar la temporada de veritat, a Benifallet, amb la seva cursa del Pastisset. Déu n'hi do quina manera de començar... 28km i 1700+. Me van fer mal, suposo que com a tots.

Objectiu clar: acumular km, tot i que clavar-te les agulles d'un dorsal, ja sabem tots el que comporta jeje,

Vaig sortir tranquilet, com sempre, per anar de menys a més, com a mi m'agrada. Anava pujant i atrapant corredors fins la creu de Santos. Fins allí em vaig trobar prou bé, inclús vaig començar a baixar ràpid, ja que veia corredors per davant meu que els podia atrapar, però a partir dels 20km vaig fer un "de més a menys!" Allò que tant detesto i que et deixa en males sensacions, però que és la realitat del teu estat de forma. Tot i això, content, ja que cada dia em trobo millor i els objectius estan més a llarg plaç. Al final vaig arribar 7è i aquell caldet d'olla barrejada em va reanimar per fer un reset i ja pensar amb la propera parada: Duatló de Garcia.

Gràcies com no a l'organització per fer de Benifallet i les Terres de l'Ebre un lloc on 500 persones van gaudir de l'esport i la muntanya i també als fotògrafs, sense ells no tindríem els records que tenim ( Ximo Barberà, Ramon Ferrer, Ebreactiu, etc etc)

No hay comentarios: