jueves, 5 de julio de 2018

10 ANYS DEL MEU BLOG I 350.000 VISITES!

Una de les coses bones que he fet al llarg d'estos anys de curses i vivencies es fer-li cas a un amic quan em va dir de fer un blog i guardar-ho tot...quin encert! Gràcies Lluis Gomez.

D'aqui uns anys ( quan correré només per aseure'm al sofa ) podré pasar llargues tardes de lectura, una lectura agraïda, on podré reviure grans i bonics moments, també de no tant bons, moments emotius, etc,etc.

Fa 10 anys que vaig crear este blog personal per tal de guardar, explicar i compartir totes i cadascuna de les meves vivencies, ara,  després de tant de temps puc comprovar que li he tret rendiment...( 950 cróniques ) i molts de vosaltres també ( 350.000 visites ) gràcies! ja que en part a vatros l'hi he donat continuitat.

No se per quin capitul vaig, però estic pel final...es nota! de moment però seguiré escrivint, explicant i compartint, tot i saber que un dia escriure la paraula FIN.



No hay comentarios: