martes, 4 de junio de 2019

Half Amposta

Per fi, sí, ja ha arribat el meu debut en triatló. M'he saltat varies modalitats que crec que s'haurien de fer abans de fer un half ( mig Ironman). Jo l'he fet de cop i el següent que penso fer ja és l'Ironman simplement per dos motius: ni tinc temps ni m'apeteix nedar mes.

Com no podia ser d'un altra manera, vaig cometre un grapat d'errors que els vaig solucionar "in situ". Cosa normal,  debutava. El primer error va ser no portar portadorsals i demanar agulles (si el que me'l va deixar, llegeix la crònica, que m'ho digue que li tornaré, pq no sé qui és, jeje). L'altre, no anar al briefing del dia abans i posar-me al dia. Uns més, no posar-me calcetins per córrer (vaig acabar tot llagat) i  no posar-me vaselina (porto coll i aixelles  llagadets). El bo és que això em servirà d'avís.

L'entrada a boxes per deixar la bici va ser per al.lucinar. Mare meva, quins avions!  Jo amb la meva bici de fa 10 anys pareixia un pringat.... Però el meu cap de seguida es va connectar i em vaig dir "l'important és el pilot Albert". Tot i que, evidentment, tot suma i tot resta...

Vaig entrar al box en la meva motxila i no es podia. Sort de l'speaker que al vore que no m'aclaria de faena va dir-me: "Porta noi ja te l'aguardo jo i afanya't en ficar-te este neopreno..."( no podia ). Al final un altre voluntari em va ajudar, merciiii

Arriba el moment. El moment que no volia afrontar però que, si vull fer un ironman, toca fer: tirar-me al riu per nedar 1900mts amb dos trams de riu amunt.

Donen el senyal de sortida i tothom a l'aigua, tothom menos jo, ja que vaig esperar-me que no quedés ningú a dalt. Llavors, més relaxadet em vaig tirar sense pensar res més que sortir de l'aigua costés el que costés. Un grapat de minuts més que la resta però vaig sortir en 36 min i el 106è. Però vaig sortir.

Transició. Tu et trauràs el neoprè? Déu del cel! Casi 3 min per fer la transició ( inexpert total!). Agafo la bici i em dic a mi mateix: "vamos piloto!" Vaig començar a avançar "avions" amb molta facilitat per acabar els 90km de bici amb 2h15min i 38km/h de mitja. Al món del triatló es pot dir que això és un notable, si pensem que era el meu debut.  Això sí,  arrastrava un suficient molt justet de l'aigua je je

Ja nomes quedava córrer. Fàcil pensareu alguns. Pos no, no vaig trobar-me bé  del tot, de cames sí, però uns problemes que arrastro de soas va fer que juntament amb l'error dels calcetins i les corresponents llagues no pugués córrer  ni comodo ni a gust. Al final 1h30 per fer els 21 km moooolt millorable! Aquí puc millorar sense massa agobios, ja que sé que no vaig estar bé.

Resumint, content amb el debut i  la gestió de la cursa. En molts d'errors però per algo es comença i crec que en un triatló encara més. Amb 4h 24min em vaig presentar a meta amb un esprint amb el meu fill.  Gràcies a la meva dona, pare, germà i amics per vindre'm a donar suport. Fins la propera.

PD: L'ORGANITZACIÓ EXCEL.LENT, VAJA DESPLEGAMENT MES BÉSTIA! ENHORABONA.

No hay comentarios: