viernes, 21 de febrero de 2020

Reactivació i en 20 dies Marató de Barcelona!

Després d'un descans merescut, cap a finals d'anys vaig posar-me a treballar per la temporada 2020. L'objectiu era poder seguir corrent un any més, jeje, i si podia ser, en condicions més o menys òptimes.


Si somiem una mica hi ha varies coses que serien boniques, tot i que no son prioritàries, ja que poder formar i transmetre al petit de la casa m'omple més que qualsevol altra cosa.

La temporada la vaig començar amb la mitja marató de Castelló sofrint molt. Ara bé, dia que passava, dia que em trobava millor. Als 30km de la SB Tarragona ja vaig trobar una petita recompensa.
I diumenge passat a la mitja marató de Barcelona vaig poder afinar un poquet més de cara al primer objectiu de la temporada: la marató de Barcelona.
Com que aquest any tinc 42 anys i que, a més, el número 42 per mi és molt especial (el número de Haima del sables) i ja posats, per què no marcar-me 2h 42min com a temps?
Ja he dit que a estes altures no em trau el son poder o no poder-ho fer, ja que prioritats n'hi ha d'altres i molt més importants, però, seria bonic, per què no dir-ho.

Després de la marató anirem amb la família i els amics de la Haima a fer Camí de cavalls. Tere farà la distància de 27km i jo la de 58km serà un bon cap de setmana envoltats de grans llocs i grans amics.

I clar, després de tot això falta la guinda del pastel, que per mi serà el repte solidari, aquesta vegada compartit amb grans persones. L'objectiu serà recórrer 600km non stop per tal de recaptar el màxim nombre d'aliments (es parla de 10.000kg) per al banc dels aliments.

Segur que em deixo alguna cosa (algun ultra, etc.) i amb tot això anar omplint un any que pareix que promet.

No hay comentarios: