viernes, 15 de mayo de 2009

Entrenament per pandols i serra cavalls



Ahir i aprofitant que estava treballant a Gandesa vaig agafar la bossa d'entrenament i hem vaig dir:
- quan acabe de treballar me'n vaig crusant muntanyes i fins a casa.
Doncs aixi ha vaig fer, lo que hi va haver més d'una anecdota, la primera va ser que l'aprenent no es podia creure que baixaria de Gandesa crusant totes aquelles muntanyes fins a casa però al veure que no pujava al furgo i que hem canviava de zapatilles vaig sentir algo aixi com:
- no m'ho puc creure!
i si, fins i tot vaig arrencar primer però als 5 min estava ja envoltat de muntanyes sense seguir res més que la meva intuició.
Al principi vaig anar pujant més per fora pistes que per ningun lloc però despres vaig trobar una senda que hem va portar fins a una pista que donava al monument de la quinta del biberó des d'alli hi havia unes vistes precioses llavors vaig agafar un cruse que portava cap a Prat de compte que de tots aquells indicadors era l'unic que coneixia i vaig anar tirant avall fins que vaig trobar unes marques de GR i hem dic cap aqui aquell GR hem va deixar a una pista que despres hem va deixar a 2.5 km de la fontcalda vaig tirar avall hi pasant muntanyes al final vaig donar a una casa de camp que hi havia un pagés regant i li dic:
-senyor que tindria una mica d'aigua???
-i tant noi que d'on vens?
- pos vinc crusant estes muntanyes des de Gandesa
-que dius ara!!!!!!!!!!
-si,si
- seu que et porto una coca-cola fresca, hi cap on vas??
- no li dic que no s'ho creura
-si home, on vas???
-a Roquetes
- que dius ara, que ets boig!!! si arribarás de nit
- seu i no et meneiges d'aqui que et porto unes galetes!
- la veritat que ara ja voldria anar en busca de la via verda cap on la puc agafar?
- si vas en aquella direcció aun parell de km trobarás l'estacio del Pinell
- gracies per tot
I vaig anar en busca de la via verda, arribo a l'estació del Pinell, a la de Benifallet, a la de Xerta i veig que sem fara fosc i truco al meu pare per a que hem vingue a buscar quan arriba ja havia pasat Aldover hem quedaven menys de 7 km però ja havia fet un bon entrenament i estava satisfet.

No hay comentarios: