jueves, 23 de julio de 2009

Ens ha deixat un amic


Aquest de detràs meu és en David Duaigues Florensa, d'Almatret
Avui és un dia molt trist, tant que et fiques a pensar i no saps per on tirar, David ha sigut un dels quatre bombers que ens ha deixat per culpa del foc dels "Ports" a Horta de Sant Joan, un amic que es feia notar i que es desvivia per tot allò que feia, recordaré sempre d'ell la primera volta que el vaig veure pujant a la cursa de Tivissa de 2007 tirant-me bufits al clatell i que no em deixava ni a sol ni a sombra.
Vaig pensar: d'on a sortit este? doncs si era ell David Duaigues, un xic sencill que va estar a un pas de ser professional del ciclisme i per raons d'amistats ( Joan Fornos ) va fer cap a correr curses de muntanya, una de les primeres a Tivissa.
Recordo també un dijous que vam anar a entrenar la cursa de Tivissa i ens vam contar moltes anècdotes del ciclisme, companys en comú etc, etc.
També estava volcat a la seva feina de bomber especialitzat i així fent la seva feina ens ha deixat, de sobte un canvi d'aire al gran incendi que encara està cremant els Ports, a l'altura d'Horta, els va acorralar sense poder trobar una via de sortida d'aquell infern de foc, avui és un dia trist, quan m'he enterat.....però el vull recordar com el que era " un heroi " i per mi sempre ho serà.
pd: vull donar el meu pesam a tots els seus familiars i amics i us dic que allí on estigue coneixent-lo lluitarà per defensar tot allò que estima.

No hay comentarios: