miércoles, 14 de julio de 2010

Avui 3 horetes més

Pareix que fa ja molt de les festes de Roquetes, i total fa 3 dies ja que estic entrenant amb total normalitat.
Avui he fet uns 52 km amb bici i 1h de running,  tot suau, suposo que Pako no n'estarà d'acord...... però ell està molt millor del que pensava, sempre recordant que fa 4 dies que va amb bici.
A Mauro li falten km en bici de carretera per anar molt millor del que va, ja que ell pot anar molt millor i ho saps.
A veure que farem demà, ja que no tinc cap plan però.....a lo millor faig 3 hores més.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo pot ser que vagi a fer lo que voliem fer ahir

Paco Murall dijo...

Lo que VOLIES fer ahir.
Xeic, abans d'Aldover ja m'havies tret de punt i entre la calor, lo dinar a mig païr i la paradeta, vaig acabar torrat. Me vaig trobar a Mauro esperant-me fent la migdiada a la parada de bus de Santa Rosa i vam tornar molt xinoxano.
Avui pujaré a nedar als Reguers i després baixaré trotant. Salut