lunes, 17 de enero de 2011

Un dia per estar satisfet

Avui és un dia important per mi i pel meu blog: BUSCANT NOUS REPTES, ja que he arribat a les 50.000 visites!!!!.
Recordo quan pensava en fer-lo i em deia:
- vols dir que val la pena?
ara quan veig tot el meu historial aquí guardadet, la pila de fotos, cròniques, comentaris, felicitacions, etc veig que sí que ha valgut la pena; és més, penso que aquí tinc un record i un tresor d'un valor incalculable.
Gràcies a tots els que algun dia heu passat o passeu per aquí, gràcies a vatros escric casi a diari i ara mateix estic orgullós de tenir 50.000 visites.

GRÀCIES DE TOT COR.

2 comentarios:

Lluís dijo...

Enhorabona..i tant que ha valgut la pena

Ferran dijo...

Felicitats per Campredó, pel bloc i per l'UTMB (llàstima lo de ton germà però pot fer-vos d'acompanyant de luxe).
Cuida't lo genoll!