domingo, 9 de octubre de 2011

No volia però.......

L'any 2011 tenia per mi un objectiu clar: la volta a Catalunya, tot lo altre era "menys" important. Moltes de les curses que he fet aquest any eren pensant amb la volta a Catalunya i l’UTMB i la veritat és que estic content de com m'han sortit les coses.

Dic això perquè no tenia previst córrer més aquest any però davant l'oportunitat de poder guanyar la general del circuit Terres de l'Ebre... doncs m'ho replantejaré!
Pensava que no tindria opcions de disputar-lo ja que per fer la Volta a Catalunya havia de sacrificar 4 curses puntuables seguides i això són molts punts.
Després estava l’Utmb i era conscient que em deixaria "tocat" i així ha sigut. Tot i això vaig anar a Móra i Falset però després d'aquesta última vaig notar com el meu cos, cap i cames demanaven una parada immediata, no recuperava bé i notava males sensacions, així que vaig haver de renunciar a córrer durant un temps.
Han passat les curses d'Alcanar i Tivissa i miro les classificacions i veig que corrent un parell de curses (en queden tres) podria disputar-lo i així ho faré.
No sé quines curses faré les més probables Horta i Roquetes ja que tindré més temps de marge per posar-me un poquet en forma perquè després de 5 setmanes sense entrenar la cosa ara no pinta gens bé.

PD No tinc remei, ho sé, però de moment no ha arribat el dia en que no tingui il·lusió per competir.


3 comentarios:

Trail Roquetes dijo...

Pos per a Roquetes, ja pots espabilar.te a pagar..jaja.. que no queden places.. ;-) ah.. i com a mínim portar.li una cerveseta a Ivan.. en lo justificant.. de pago.. jeje

Unknown dijo...

Albert, Ulldecona t'espera que l'any passat no vam poder gaudir de la teva presència, a més t'anirà bé per agafar ritme que és bastant planeta. El dissabte farem un entreno.
Anirem penjant més informació a la web de sudactiu.

ALBERT GINÉ dijo...

Pues si aconsegeixo arribar lider a Roquetes no penso pagar! ja que una de les coses que diu el reglament es que tant el lider masculi com femeni de la general del circuit tenen l'inscripció pagada jajaja.

L'equip Sudactiu

Dissabte estaré al montsant amb la meva dona ja que participa a la cursa. Ella ja ha fet el pagament a la vostra i jo intentaré entrenar per poder vindre ja que si vinc al menys tinc que acabar!