viernes, 14 de diciembre de 2012

Gràcies per difondre sempre els meus reptes

 No vull deixar acabar l'any sense donar les gràcies a tots estos professionals de la radio i del periodisme, gràcies pel vostre recolzament continuo, sense la vostra difusió molta gent no seria sabedora dels meus reptes.
Hi ha vegades que em quedo sorprés al vore les noticies sobre mi mateix i jo no haver parlat amb vosaltres i em pregunto;
- D'on han tret tota aquesta l'informació? qui els ho ha donat?......molt professionals!

                                                                                       
Gràcies A TOT L'EQUIP del Diari Ebre de Tarragona i sobretot a Viky per la seva professionalitat i pel seu interés, al mon de l'esport i de la noticia falta gent com tu.


 

 Gràcies també a TOT L'EQUIP que formen L'EBRE per estar sempre al meu costat, molts cops em sorpreneu gratament al veure la vostra eficacia i els vostres coneixements de la noticia sense haver parlat amb mi.


 Gràcies a TOT L'EQUIP de MÉS EBRE i sobretot a Michel Viñas per la seva professionalitat i per tot el que dona a l'esport ebrenc mitjançant aquest diari i el seu programa de minut 91


 Gràcies a TOT L'EQUIP que forma RÀDIO TORTOSA per estar sempre al costat dels meus reptes i difondre'ls.



Gràcies a ANTENA CARO pel vostre recolzament i suport amb la meva persona i felicitar a Paco Tafalla i Antolí Ortiz per estos 25 anys!!
Quan vaig tornar de la Marató de Sables una pàgina vaig ocupar en aquest diari i no vull deixar d'agraïr-ho a la persona que ho va fer possible TOTTI moltes gràcies.

Gràcies a TOT L'EQUIP que forma CANAL 21 per estar sempre al meu costat difonen els meus reptes

PD sense tots vosaltres no seria possible saber que hi han coses que val la pena llegir o escoltar GRÀCIES.

No hay comentarios: