lunes, 21 de octubre de 2013

UTSM una crònica inacavada...

Un únic objectiu per Javier Fran per aquest 2013, UTSM, volia fer els 100km del recorregut dintre de temps ( 24hores) passant per tots i cadascún dels seus llocs, l'any passat ja vam fer-ho però per culpa del temps ( molta pluja, boira, fred) van retallar 9 km que eren els més difícils. Este año lo vamos a hacer todo y dentro de tiempo, em deia.
Jo tenia clar que si, clar no, molt clar! però no va ser així, ara vos ho explico.

Donen la sortida a les 9 del mati molt puntuals, tinc el temps de poder saludar molts amics que hi havien per allí abans d'enfrontar-mos als 100km que tenia clar que fariem solets...i arranquem!
Li vaig dir a Javier que no portava el gps per que no em matxaques més del compte amb els seus calculs jeje però si que el portava i veia que anavem molt millor que l'any passat, passaven els km i les hores i manteniem el ritme que era de 5km/h (brutal per ell amb muntanya) jo pensava que si no baixavem el ritme era ritme de 20 hores cosa que seria increible. Vaig guiarlo al limit ja que volia arribar a Cabacés km 57 de cursa amb marge de temps per poder dosificar els ultims 30/40km de cursa i aixi va ser!
Amb 11h33minuts arribem a Cabacés km 57 amb el mateix promig, 5 km/h, impressionant!! seguiem portant ritme de 20hores per fer els 100km i ja portavem casi el 60% de la cursa, això promet em deia a mi mateix arribant a Cabacés però......tot es va acavar per nosaltres allí, si, a Cabacés! Joan un xic de l'organització ens va dir que haviem arribat fora de control, fora de control? li vaig dir i em va dir que si, que per 13 minuts......però si portem ritme de 20 hores???? bueno si marxeu ja vos deixo seguir però fa 10 minuts que l'escoba (els que tanquen la cursa) han marxat treien cintes i jo m'hi vaig negar. La veritat es que jo vaig estar molt calmat ja tinc prous preocupacions en altres temes més importants com per pedre els nervis, simplement li vaig comentar que portavem 40km sense menjar res ( la carrera era de semiautosuficiencia) i voliem parar 10 minuts per menjar be ja que allí hi havia pasta i bocadillets i que amb el temps que duiem ens sobraria temps de sobra per arribar dintre de temps. Jo soc el seu guia però també soc el responsable, no podia permetre marxar sense menjar res. Bueno va ser més llarg però....no cal.

PD Hem de partir de la base de que vam arribar fora de control!!!!lo demés, es parlar per parlar.

PD Qui va calcular el temps de tall al km 57 per mi es va equivocar i molt.

PD Ho sento molt per Javier ja que havia depositat molta ilusió en aquesta cursa i les seves ultimes paraules em van fer mal..."nunca habia corrido tanto por montaña y estamos fuera de carrera"

Pues res amics això ha sigut tot, una llástima aquest final amb ell ja que ara estaré temps sense fer-li de guia ja que per motius personals no podré fer-ho, tot i això mai el deixaré "tirat" ahir li vaig conseguir més guies, jeje.

2 comentarios:

Montse Vilas dijo...

enhorabona, millorant cada any, per la resta cap comentari, bueno si , un, últimament s'estan posant molt de moda aixó dels talls, potser és una manera de "limitar l'aforament" jo no estic d'acord, haurien de donar un temps i au, que cadasú s'ho manegui com vulgui per arribar.

HEURA dijo...

Mareta meua Albert! Estos de l'UTSM es cobreixen de glòria! Quin desastre!
Naltros vam estar seguint la HTSM i la UTSM i vaig sentir moooltes queixes.
Això vostre ja és per flipar.
Res guapo, ànims i a seguir!