sábado, 6 de octubre de 2018

Pujada al Montsià

Diumenge vaig anar a córrer per les serra del Montsià, concretament a la Pujada al Montsià
Tenia ganes de ser-hi, feia anys que no la corria. Per la gent que l'organitza, amics, s'havia de fer un esforçet. Sabia d'altres anys, que havia estat acompanyant amics, animant corredors, etc, que la cursa era molt bonica, sortint del Mas de Miralles i creuant tota la serra del Montsià per arribar després de passar pel punt més alt ( la Torreta ) a Alcanar.
A l'arribada ens esperaria un bon festival on regals,sorpreses, entrega de premis i una fideuà amb musclos (que ni te cuento) posarien fi a un dia meravellós.

Pel que fa la cursa, vaig arribar al Mas de Miralles on vaig retrobrar-me amb molts amics que feia temps que no trobava. Sempre és una alegria! Vaig tenir especial il.lusió de retrobar-me amb Ragna Debats, la gran RAGNA DEBATS! Avui dia ja campiona del món i tota una referència a nivell mundial d'aquest esport que ens ha vist donar el millor de nosaltres. Després de felicitar-la per tot vaig pensar:
-"avui m'apretarà"! jejeje ja que ella està a tope i jo estic torpe...

Donen la sortida i jo com sempre "escalfant" els primers km per tal d'anar atrapant corredors a poc a poc. Quan les articulacions i els musculs ja estaven més calentets, va ser quan vaig anar aumentant el ritme, al cap d'uns kilometres vaig passar a Claudio, Victor i Ragna queanaven dels primers. Al control de la torreta em diuen que vaig 4t i m'engresco! A l'última baixada, abans de l'ermita, atrapo al 3r però ja vaig sense forces, se m'escapa als ultims dos kilometres sense poder fer res (adéu al podi absolut per 23 segons ) i arribo prou senceret a Alcanar i content per poder-ho contar. AGUANTEM!  

No hay comentarios: