lunes, 16 de marzo de 2009

Cada cop amb millors sensacions




Aquest diumenge era la segona prova del circuit terres de l'ebre amb la pujada a la foradada i vaig assistir amb la resta d'equip ( 50 mes o menys) cada dia som més i millors.

Va tocar matinar ja que la sortida era a les 8:30 i 8:15 les dones, n'hi han (ou d'or)que es pensaven que era a les 6 del de mati la sortida perque ens va adelantar per la general davant dels mossos, saltanse conos hi ha 150 km/h crec que s'ho va deixar tot alli!! a la cursa ja anava a un altre ritme jajjajaja.

Arribem a la Rapita i primera sorpresa ens havien retallat un parellet de km dels planets per a mi genial no es que estigue sobrat de km i dos menys pos son bons d' estalviar.

Primer van sortir les dones i com a bons companys i homens que estem fets vam reunir-mos tots al començar la pujada per donar-los-hi els ultims aplaudiments i ja es veia com algunes corredores de la uec li tenien ganes a la cursa i amb tots els podis de després esta la verificació.

Després la sortida dels homes on hi havia molta expectació ja que el nivell dels atletes havia aumentat a comparació de Miravet i hi havia molts corredors en opció a la victoria ( Aguiló, Xavi Queralt, Ahmed, etc, etc) es va sortir fortissim i jo vaig anar de menys a més fins ficar-me en segona posició ja que la primera posició estava sentenciada desde el km 1 XAVI QUERALT vaig anar passant km i les sensacions eren molt millors que dies atras (Montbrió i Miravet) als ultims km hem va agafar Adria Escrich vam fer la ultima baixada junts però a la zona d'asfalt se'm va escapar uns metres però després es va pedre i vaig entrar igualment 2º de la cursa amb bones sensacions i molt "sancer" de pasada m'he ficat " LIDER" del circuit que ni era un objectiu ni ho tenia en ment però que m'il.luciona i intentaré defensar fins quan pugui.

Sobre el circuit, organització, avituallaments, etc, perfecte molt be tot, felicita a tota la gent que ho ha fet posible sobretot a Agusti.

Proxima parada Brafim cursa de 14 km per agafar una mica de ritme per a la Pobla de Massaluca ( cursa de galgos ).


Aqui us deixo la classificació de la cursa.



No hay comentarios: