viernes, 6 de marzo de 2009

Costa molt recuperar-me


Ara fa 5 dies que va acabar la primera cursa de muntanya de l'any i encara arrastro molesties a mig cos, sobretot cuadriceps i la zona de la lesió (la vanda externa del cuadriceps)a part de tindre els peus malmesos i amb llages però es el que hi ha.
Dillums vaig anar al fisió per dir-li que no vaig notar-me el genoll i donar-li les gracies per la part que li tocava i vaig aprofitar per dir-li que estava malmes dels cuadriceps i la seva resposta va se clara i contundent:
-Es normal, ves a entrenar i si fa mal aguanta.
Pos així ho vaig fer a partir del dimarts, però amb unes agulletes impressionants, i es que el dia que havia entrenat més havia fet 12 km o sigue que si que es normal.
Ara dema vaig amb l'amic el jesusenc i mun germa a fer el circuit de la rapita per que no mos agafe desprevinguts i diumenge tirada llarga de bici 130km aproximadament.
Noto a part de tot que cada cop vaig millor i noto millors sensacions.

No hay comentarios: