miércoles, 15 de abril de 2009

Entrenament de llop


Ahir i aprofitant que a Roquetes era festa vaig pensar de fer el primer entrenament de "llop" fent les tres modalitats.

A les 9 del de mati amb la companyia del meu germa vam anar amb bici fins a fredes uns 120 km en un promig de 29.3 km/h vaig trobar-me força be, sobretot pujant a fredes.

Després de dinar ( tres plats de macarrons ) vaig agafar la furgo i el caiac i vaig anar al pantano a remar un ratet 7 km en 1h 10 min, era la primera toma de contacte i vaig anar a provar coses, per cert crec que seran unes etapes durissimes les de caiac.

Una volta vaig carregar el caiac a la furgoneta vaig ficar-me les " bambes " i vaig anar pista amunt fins que vaig trobar un desviament que ficaba " el raco del tabaco " joder quina pujada en 2.8 km vaig pujar 450 mts de desnivell i buscant la senyal del raco del tabaco vaig arribar no se n'hi ha on!!! mitja volta i cap al pantano al final 21 km en un desnivell acumulat de 1200 mts.

En fi que molt content de l'entrenament que vaig fer però avui estic tocadet i sortiré un ratet molt suau i recuperació al gimnas en estiraments, sauna, banys, abdominals, i dema sera un altre dia.

No hay comentarios: