viernes, 27 de mayo de 2011

Descans ( falten 15 dies )

Només falten 15 dies per afrontar el gran repte de l'any i aquesta setmana he parat d'entrenar, exactament porto 5 dies sense entrenar INCREIBLE!!! però cert.
No es que em passe res, tot el contrari, tinc ganes d'entrenar però no vull entrenar, se que després de 5 mesos de forts entrenaments i carregat de competicions ha arribat l'hora de parar un poc, ha de ser ara ja que d'aqui a 15 dies em fartaré de correr.
He d'arribar amb ansietat de fer km i l'ansietat ja la tinc ara després de 5 dies sense fer res, bon senyal, amb tots aquestos anys he apres a coneixem el cos i ha donar-li tot allò que ell m'ha demanat, no tinc entrenador, el meu entrenador sóc jo mateix  i la veritat es que tampoc m'ha anat malament del tot.
Val a dir que al principi vaig tenir-ne (entrenador)però quan vaig veure el funcionament de tot (entrenaments,series,recuperacions,descansos,intensitats,etc) li vaig dir que jo m'apanyava i d'això fa 5 anys on cada cop m'he demanat més i més.
Avui però faré un extra que entra dins de tots els plans que porto, faré un entrenament de 40 km per dir-li al cos que si, que estic be i que es tot normal el que esta pasant, a més li anirà be, ja que 5 dies parat.......

1 comentario:

Trail Roquetes dijo...

Descansa, que tenim faena...