viernes, 11 de noviembre de 2011

km Vertical Roquetes

I amb aquesta cursa s'acabarà el 4º circuit de curses de muntanya de les terres de l'ebre, la de casa nostra, la que un dia Ivan i jo vam decidir organitzar i ara Ivan és l'alma i els altres intentem ajudar en tot i més per a què sigue una referència del nostre territori, ja sabeu que els roqueteros......
Aquest any tenia ganes i ...moltes de córrer-la ja que sabia que m'estaria jugant la general però no ha pogut ser! serà un altre any.
Esperem que el temps ens acompanye i que sigue tot un èxit.

Animeu-vos que sols hi podràn participar 220 corredors i ja casi estan.

PD aquest any hi haura aigua calenta de sobra!

2 comentarios:

Florenci dijo...

Lo de l'aigua calenta "si no lo veo no lo creo". Jo vaig bastant més lent que tu a les curses (arribo per la meitat quasi sempre) i rarament trobo aigua calenta ... ho deixo caure a vore si per a la temporada que los del circuit s'estiren i fan un pedido de termos més grans :-)

Leo dijo...

Que vagi molt be Albert. Jo no podré vindre anem a Nàquera ( VAlencia) a un raid .Segur que serà un éxit com l' any passat. Es una cursa molt bonica, sobretot pels seus paratges.