jueves, 22 de diciembre de 2011

On està la papeleta premiada?

Aquest any vaig fer 1000 papeletes d'un sorteig de 1000 euros en material per gastar a Sports Fevi, la finalitat era poder recaptar el màxim posible, venent totes les papelets (3000 euros) per a la lliga contra el càncer infantil i per ajudar-me a financiar part de la inscripció a la Marató des Sables.
La cosa ha sigut que no ha sortit tot el bé que jo hagués volgut, ja que no he pogut vendre totes les papeletes, n'he venut i sobretot M'HAN AJUDAT a vendre exactament 750 números, és a dir 250 numeros no s'han venut. Però el numero premiat sí està venut i el talonari qué te el premi és el de la meva amiga Elena, quina alegria!!!!
Després d'anar a pagar el premi, els números són més que satisfactoris però sempre voldríem MÉS.
Avui només puc dir gràcies a tothom que m'ha ajudat a vendre'ls en moments tant difícils i gràcies a la gent que els ha comprat, també moltíssimes felicitats a la persona que no tardarà molt en trucar-me per dir-me:
"-Tinc el numero!!!"

No hay comentarios: