miércoles, 1 de agosto de 2012

Everest Trail Race

Everest Trail Race no serà el proper repte, està decidit! era aquest novembre però al final no i aniré, ho dic ara per així ja no fer-me més ilusions.
Ho començaré explicant des d'un principi ja que hi ha gent que d'això no sabia res de res. Resulta que un amic ( Agusti el de la botiga del Corriol ) em va comentar que hi havia la posibilitat d'anar-hi amb l'equip Lurbel juntament amb 4 corredors més, un d'ells Agustí Roc....tot això en principi està molt be.
Aquesta cursa http://everesttrailrace.com/ ja de per si m'agrada i volia anar-hi però tot i l'ajuda que tindria ( material, roba, etc ) es insuficient per afronar aquest repte on només el viatge costa casi 3000 euros.
Se que molts pensareu que se'm escapa una oportunitat, una experiencia, però vull valorar altres coses, a més, també he de dir que el proper repte no serà competitiu, serà un repte personal! vull sortir de la competició, ja que m'adono i això no m'agrada que cada cop m'omple menys, en canvi el fet d'intentar un repte esportiu/solidari si que m'omple.
Tinc clar quin serà, ara però he de perfilar-ho tot i ficar una data que segurament serà l'any vinent, molt pronte os ho fare saber.

2 comentarios:

Mario Tous dijo...

He vist el reportatge per TV.
Després he vist les condicions i tarifes del Everest Trail Race.
Despres he llegit el que has escrit. No et conec. No et veure mai, potser.
T'entenc. Sóc metge.
T'entenc, et felicito i al menys una cosa, la veig com tu.

Mario Tous dijo...

He vist el reportatge per TV.
He consultat les tarifes i condicions al WWW.
He llegit el teu comentari. No et conec i potser no te coneixere mai.
T'entenc. Sóc metge.
T'entenc i et felicito