domingo, 5 de agosto de 2012

La Vandekames una cursa especial.

Ahir va ser un dia d'aquells que res importa, estat físic, sensacions, temps, km, etc, era una cursa que s'hi havia d'estar si o si. Els organitzadors i la gent que fa possible aquesta cursa es mereixien el suport de tots natros, els amants de la muntanya, els corredors. Jo a més tenia un deute amb ells i volia saldar-lo, no se si per ells quedarà saldat però jo vaig fer tot el possible per complir amb el que ells volien. Han aconseguit fer una cursa 10, de veritat! Molt xula i la resposta de la gent així ho confirma, familia de Virginia bay i gent responsable d'aquesta cursa XAPO!! De la cursa poc a dir, jo anava a l'expectativa i després de corona el primer coll vuité pensava que mai podria atrapar a cap de cursa però he sigut molt constant i poc a poc anava atrapant corredors fins arribar a l'altura del meu amic Toni Calderon que anava tercer, jo volia esperar-lo però després de discutir-ho 4 o 5km al final m'ha convençut de que podia atrapar a cap de cursa i he tirat amb la mentalitat al menys d'intentar-ho i....he tingut la recompensa i moment de gloria al aconseguir-ho i repetir la victoria de l'any passat.
Ara descansaré una temporadeta i aniré amb bici fins recuperar totalment els adductors i tornar amb més força que mai. M'he autoconvençut que el cap pot guanyar curses i:.....pedre-les. La meva dona en constant progressió va acabar 5 de la general de la cursa de 15km be per ella.

No hay comentarios: