jueves, 6 de septiembre de 2012

Aquest dissabte tinc " Marxa"

Bueno ja que no vaig poder fer el km vertical i tinc ganes de competir be a UTMCD m'he inscrit per fer aquest dissabte aquesta travessa de resistencia.
Es tracta de fer 81km i 6300 de desnivell acumulat, la cursa es comença a les 5 de la tarde això voldrà dir que correrem molts de km de nit.
Això serà l'entrenament previ per a UTMCD  (l'ultra trail muntanyes costa dourada) de la setmana que be, un ultra de 90 km i última puntuable de la copa catalana de curses ultra.
Bona dossis de km per fer els últims coletassos a la temporada.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Que et vagin molt be. També et vull donar tot el meu suport per el repte que tens per al UTSM en la qual espero fer també.

MARC BALAÑÁ dijo...

J a deia jo que estaves massa quiet, jaja, ens veiem dissabte, no coris massa !!!