lunes, 9 de febrero de 2015

CURSA DE LA MARCENCA

Ahir vam anar a Bitem a córrer aquesta bonica i molt millorada cursa de muntanya on el cim del Montaspre tenia que ser el punt referent de la cursa.
Molt bon dia per córrer, fred a l'arrencar però...donant gas això passa ràpid! jeje
Em vaig retrobar amb gent que feia temps que no veia com Roberto Prades, un gran corredor i una meravella de persona, d'aquells que t'agrada trobar al monte.
Vam sortir més lents de l'esperat però res no canvia quan s'ha d'accelerar les coses es posen al seu lloc i el meu era darrera de Kiko Marti que esta no un escaló per damunt sino varios...i Roberto Prades.
Vaig fer la meva cursa tranquil mentalment, sense obsessions i sense preocupacions, la meva preocupació ha de ser tenir motivació per millorar i això ho estic portant bé, cada dia que passa em trobo millor i el tenir més continuïtat fa que les sensacions no siguen tant dures com els primers dies.
El recorregut em va agradar molt, es nota quan hi ha gent treballadora detràs que vol més i millor, pos si ho esteu aconseguint!! la neu li va posar la guinda.
Al finalitzar un estofat bonísim ens incitava a tornar cosa que no dubtésseu, ja que qui sembra recull.....

No hay comentarios: