lunes, 23 de noviembre de 2015

Cursa de les Roques

Ahir es disputava l'última cursa del Circuit Terres de l'Ebre i l'última cursa meva de l'any. Quede dit, perquè vaig a pegar-me unes vacances de collons ( pel que fa a curses...), ja que de les altres no pot ser,  ja que avui a les 8 del matí estava com un clau al taller.

Venia a Horta en l'única intenció de finalitzar la prova entre els 50/60 primers, això em valdria per aconseguir el primer lloc absolut, o sigue que.. "acalentar-me" no era una opció! Volia passar-m'ho bé i així m'ho vaig empendre i així ho vaig fer.
De la cursa d'Horta diré que per mi, tot i no competir-la, m'ha semblat que era la més dura de tot el circuit. Teniu les muntanyes i les heu sabut netejar i oferir-les a tots nosaltres. A més, el fet de passar per les Roques d'en Benet ha sigut la guinda al pastel de la vostra cursa. La meva més sincera enhorabona.
De la gent dels avituallaments ....jejeje increïble. Me vau fer xalar, m'hi vaig recrear a tots, era per gaudir-vos!!
Vaig voler fer-me una foto en Ximo Barberà, fotògraf, ell porta un parell d'anys on ho ha donat tot també, per a què no ens falti un record de cap cursa. Gràcies! Algú hauria de prendre nota de tot el que has fet per tots nosaltres i pel Circuit Terres de l'Ebre.

Al creuar la meta van venir-me moltes coses al cap (família, esforços, club, amics, etc) i és que per aconseguir aquest circuit només saben aquells pròxims a mi el que m'ha costat.
Al principi m'ho vaig marcar com un objectiu. Em feia il.lusió, però el fet de fer el GR 99 em va buidar, físicament parlant. Vaig perdre'm varies proves del circuit a l'estar fent el gr99. A més, havia de fer varies ultres més després del GR ( Vall d'Aran i Tarragona ), ja que estava fent també el circuit d'ultres ( Catalonia Ultra Cup )

EL GR99 ERA PRIORITARI AL CIRCUIT.

Després de fer UT Tarragona, el 25 de setembre, estava completament esfonsat anímicament i físicament (no va anar la prova gens bé). Per mi la temporada la donava per finalitzada, el gran objectiu (poder contribuir a fer feliç un nen) estava assolit i per fer més coses ja em faltava benzina i motivació.

Una série de persones, club i una dedicatòria pendent van fer replantejar-me la situació d'intentar aconseguir el Circuit Terres de l'Ebre, per això havia de fer (i bé) tres curses més i... al final ho hem aconseguit.

Voldria felicitar a tots i cadascún dels participants, competidors, però mai rivals d'aquest circuit. També voldria mencionar a qui ha estat competint amb mi aquest títol fins l'última cursa: Josep Benaiges. Felicitats! Haguésses sigut també un digne vencedor.

Ara vull que pel meu bé no hem veiguésseu el pèl durant una temporadeta...jeje

GRÀCIES A TOTS.



1 comentario:

Trail Roquetes dijo...

Gràcies a tu fenomeno!!
Divendres a celebrar-ho