sábado, 28 de noviembre de 2015

Festa i entrega de premis del circuit terres de l'ebre.

Ahir era el dia de recollir els fruits a una temporada molt enriquidora. El trail Roquetes va organitzar la festa final amb un altre éxit organitzatiu, un més! nosaltres, els corredors, vam gaudir dels millors reconeixements de la nit a  l'esforç de tot un any.
Esperem que el proper any pugue ser també un gran any tot i que jo m'acomformo amb tenir salut, la resta ja depent de mi.

Vaig fer un petit discurs intentant recordar que gràcies a altres tot això es possible, aqui vol deixo.

 CIRCUIT CURSES DE MUNTANYA DE  LES TERRES DE L’EBRE 2015 
BONA NIT A TOTHOM

 Com el tema protocol no el porto gaire bé i no voldria que ningú s’enfadés, començaré aquest petit discurs saludant a tots aquells a qui considero els artífex de l’èxit d’aquest circuit, un Circuit admirat i valorat per totes les Terres de l’Ebre i arreu del país.

En primer lloc, Bona nit  VOLUNTARIS!

Vatros heu estat sempre ajudant als organitzadors, ja sigue amb fred, plovent, fent sol,o fent vent, sempre amb un somriure i facilitant les coses als corredors. Ara, en nom de tots els corredors, gràcies per cuidar-nos tant.

 En segon lloc, Bona nit  ORGANITZADORS!

Cadascún dels pobles que heu organitzat una cursa de muntanya heu fet o heu intentat fer que la vostra cursa sigue la millor. Entre els organitzadors pareixia que es rivalitzes per veure qui ho feia millor, qui donava més! Aquest esforç  el valorem i l'agraïm molt els corredors.
.
Seguiré amb un: Bona nit  COL.LABORADORS!

Amb la vostra aportació ja sigue a nivell econòmic com material, heu fet possible cadascuna de les 21 curses que formen el circuit. Res seria possible sense vosaltres, són moments difícils econòmicament  parlant i per això valorem encara més el vostre esforç. Gràcies.

Fotògrafs, Bona nit!

Amb un “click” ens heu tret molts somriures  i heu fet que tinguem records per sempre de cadascuna de les curses. Immortalitzeu moments i sempre d’una manera altruista i és això el que li dóna encara més valor a estos clicks. Entre tots els que sou, en destacaria un:  Ximo Barberà. Em sento un poc culpable d’haver-lo introduït a este món i robar-li tants i tants caps de semana. Aquest any has fet per segon any consecutiu tot el circuit, enhorabona i gràcies un altre cop .

Corredors, Bona nit!

Amb tots vosaltres comparteixo la mateixa afició  i nosaltres li donem sentit a tot aquest enrenou. Espero que puguem seguir disfrutant de les nostres muntanyes molts i molts més anys.

No voldria deixar passar per alt la feina que fan els alcaldes i regidors de la majoria de pobles. Natros tenim la sort que el nostre poble no és una excepció. Gràcies Paco i regidors.  

Tampoc m’oblido d’un grup d’amics que són la junta del circuit, liderats pel seu president i amic Jordi Bort. Tots ells amb molt de treball han aconseguit que a dia d’avui es parle del Circuit de Curses de Muntanya de les Terres de l’Ebre per tot arreu. També m’agradaria  mencionar a Enric Colomé, ja que va ser ell qui va començar a posar-li fil a tot això.

Com a esportista i amant de la muntanya que sóc, m’agradaria recordar que a la muntanya no se li ha de tenir por, però sí molt de respecte. L’esport i la muntanya  ens fa millors persones, ens regala centenars d’amics, ens dóna salut, vitalitat, i ens allibera de tantes i tantes tensions que la majoria de nosaltres tenim amb el nostre dia a dia. Per tant, respectem-la i alhora cuidem-la.  Personalment he intentat fer que hi hagi sempre companyerisme, solidaritat i humilitat. Li hem de donar més importància a estos valors que no pas als resultats. Penso que és això el que ens fa i ens ha de seguir fent diferents.  

Per anar acabant, unes altres gràcies a la gent de la UEC TORTOSA, pel fet d’ensenyar-me el camí  i de guiar-me, tothom té un inici i el meu va ser amb vosaltres.  Martí, allí on estigues, viu este moment com si fos teu.

Al meu club, el Trail Roquetes, un grup humà increïble que m’han donat l’oportunitat de poder defensar el meu poble, hem crescut molt, nois!  Sabeu que per mi defensar i donar a conéixer Roquetes és lo més gran.

I per finalitzar dedicar els reconeixements d’aquesta nit i els que he anat recollint durant l’any al meu pare. Intentaré sempre amb l’ajuda de la meva dona, ja que sense ella tampoc estaria ara parlant aquí, transmetre al nostre fill el que tu i la mama m’heu ensenyat: LLUITA, TREBALL I SACRIFICI. Només així podré arribar, allí on em propose.


 MOLTES GRÀCIES I BONA NIT A TOTHOM

No hay comentarios: