lunes, 25 de marzo de 2019

10km Ampolla

Ahir, juntament amb la meva dona, vam córrer els 10 km de l'Ampolla.
Jo em presentava fatigadet, ja que queda poc per Sables i era important no saltar entrenaments, cosa que no vaig fer, inclús el dia abans vaig fer la volta als Ports en 🚲 182km i 2500+

El mateix dia de la cursa vaig anar i tornar de l'Ampolla també amb 🚲 . He de dir, però, que no va alterar gaire el temps de la cursa ni el resultat. A més,  vaig poder compartir l'arribada amb Luis F Puentes, una persona que li dona vida al nostre esport ja sigue corrent, organitzant, dirigint o ajudant.

Pel que fa a Tere aquesta vegada no es va trobar "super" tot i això va saber ser constant i sufrir per acabar 3a absoluta. Bravo! Ara mentre jo correré pel Sàhara ella ho farà a la mitja marató de Berlín, on intentarà millorar la seva marca personal.

Res, que a mi em queda poc ja per afrontar Sables. Em trobo molt bé, vaig amb l'experiència i amb gent de molta classe. Sé que disfrutaré al màxim, patint com un boig! Però això m'agrada i molt..

No hay comentarios: