jueves, 11 de abril de 2019

Cròniques de la segona i tercera etapa MDS

Crònica del dilluns 8 d'abril 

Hola a tots! Estic molt bé, tot i que em pregunto què fa un serraller amb un equip pro al mig del desert. Avui quan m'han fet el control de motxilla, he tingut la grata sorpresa que la meva motxilla pesa més que el primer dia, però, em sento molt feliç de poder posar el meu granet d'arena. 
No cal dir que l'objectiu de la Ragna ja no és guanyar com a fèmina, sinó quedar entre el TOP 10 de la general. Una autèntica màquina. El problema que tinc és que entre l'Àlex i la Ragna em "pressionen" (de bon rotllo) per la posició per equips, però tinc clar que amb aquesta motxilla no puc córrer més. 
El primer dia vaig passar-lo a la Haima amb un cop de calor i no vaig ni poder escriure el correu amb la crònica. Avui, però, per les dunes pareixia un marroquí més, em sentia molt còmodo. 
Auguro que tot el bo encara estar per arribar i estic motivat per ajudar, no tant per córrer, però la meva felicitat és veure a la Ragna contenta, sobretot, el moment del pastisset. 
Tere, orgullós de tu pel temps a Berlin. Pol, fill, vos estimo molt i prontet vos donaré una abraçada molt forta, però primer tinc una missió a cumplir. 
Tots els missatges que m'envieu són molt millor que qualsevol gel que em pugue prendre. Així que ja ho sabeu. 


Crònica del dimarts 9 d'abril 

Hola! Un dia més de desert, un dia dur, però ja ho sabíem. Les coses em van bé, una cosa bona que tinc és que sé sofrir molt, ho porto de serie. Tot i que la motxilla pesa molt, avui es notava que la gent l'havia buidat molt de menjar. Enyoro totes les coses bàsiques del dia a dia: posar el cap al coixí per dormir, una esterilla, un sac, una abraçada. El bo de tot plegat és que en 5 dies ho tornaré a tindre. 
Avui la Ragna ha patit molt de l'esquena, però amb dos pastissets i la seva capacitat de recuperació, demà ja tornarà a estar al 100%. Com ja vaig dir, vol fer Top 10 absolut i crec que ho farà. Per equips estem allí, en segona posició, però un equip francès amb molt de pro va en primer lloc. No obstant això, ho donarem tot. 
Família, quines ganes d'abraçar-vos que tinc. Pol, quines ganes que té el papa de vore't i anar al camp del Reguers a "pegar xuts".
Envieu correus a la Ragna que ho necessita. Gràcies! 




No hay comentarios: