viernes, 28 de noviembre de 2008

El millor company d'entrenament.



Ja fa un any que aquest aparell forma part de la meva vida, un regal de la meva novia, el millor regal diria, li he tret un rendiment espectacular i ara mateix no sabria correr sense ell. Aquest rellotget porta tot el que un es pot imaginar, a part es gps, et treu tot el que un corredor o caminador voldria saber, la veritat es molt aconsellable per saber tot el que un fa diariament i per poder comparar-ho per millorar en temps futurs. Jo que per estes coses soc una mica trikis este aparell m'ha ompler totes les meves bases d'informació. Abans el preu era un poc alt però ara mateix en poc més de 100 eurets es teu, animeus que venen reis, es el moment de saber tot el que feu. També teniu el mateix però amb el model 305 que la diferencia es que porta a part pulsometre però es clar val uns eurets mes. Aqui us deixo tota l'informació que necesiteu.http://www.activagps.com/_Garmin-Forerunner-205_623.htm

No hay comentarios: