viernes, 6 de febrero de 2009

Tinc que fer-te una proposició


Aqui teniu alguna de les imatges que podrem trobar si al final emprenem aquesta aventura.

Si així va ser, pakirri hem va dir això i jo no sabia de que anava la cosa i la veritat es que hem va intrigar unes horetes fins que m'ho va dir:




- Vull fer el camino de Santiago sortin des de (Roquetes o Tortosa) suposo que ens ficarem d'acord no sera de 1 km. Jo porto una setmana que només miro recorreguts per fer-ho en los menos dies possible i l'ultim que he mirat i encara no li he comentat a pakirri no se si ficavem els peus a terra jajajaja no això tampoc però...... m'han sortit uns 1250 km en 12 dies. Ara penso que ho hem de fer, coste el que coste, això es el de menys ja que es una molt bona experiencia, de paso desconectes uns dies de la vida rutinaria i emprens una aventura diferent, bonica i divertida on l'objectiu d'arribar a Santiago es l'unic que penses i de veritat t'importa, ja arribaran els dies després per precupar-te de la feina, segur que et faran pensar:




- Pues no estava jo tranquil fent el camino!!!!




Pues res que ja vos informaré però el projecte ja es mou i comença a agafar forma i desti.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Lo Manso te donara tota l'iformació, ja que ell ho va fer desde Campredo.

5 Km més que tu.

ximo dijo...

100 Km/dia. En mi no conteseu.

Anónimo dijo...

Tiño, vam quedar d'anar de paseo, no a fer cronos, ens parlemmmmm
Pakirri

lo manso dijo...

Pakirrin no et preocupes que natros vam tardar 13 dies i no estavem fets tant craks com vatros.

Be, si voleu assesorament baratet estic a la vostra disposició. Sempre i quan no arrancaseu de l'Aldea i me fotigueseu lo record.

Anónimo dijo...

wenas krak me coneises soc ruben lo k ba fe practikes aki a ebremetal (per desgracia)aaaaaa jajaja es conya albert weno sort ia bos bindre a bore inga dew a ia se solda ia no faij bossats de gosss jjjejeje inga dew krak