miércoles, 18 de agosto de 2010

PTL

Hola amics/es:




No penseu que no me'n enrecordo de vatoros, tot el contrari, se que prontet teniu un gran repte tots 6, el ptl.

Doncs es per això que us escric, se que tots esteu preparats! uns més que atres però ....en fi, que tots aconseguireu el repte, això jo no ho dubto.

No vull excuses, heu d'acabar com sigue i si cal carregar per exemple al manso al coll, el carregueu!!!! jo si fos un de vatros no estaria satisfet si algú no l'acaba.

Vos seguiré per internet, esperant que sempre estigueseu en moviment, teniu gent que penseu q no hi es però esta a sobre vostre...vos seguiré!!!



Manso: a tu et tocara ficar molt de dialeg, tampoc et sera un problema però en veuràs de tants colors i tant variats....... que a voltes tindràs que raonar però que molt be, anims amic.



Elena: tu regula! no vull excuses i fes-li molt de cas al manso, ell et portará a la meta, perque tu no se on podries arribar....estas fortissima!! anim amiga.



Isa : Tu després de tot em podries aconsellar a mi, però jo et vull dir que se millor que ningú que ho farás i per tu apostaria molt fort, animo campeona.



Carlos: je, tuuuu espavilat!! no vull que ningú et senyale en lo dit, se que els tens més grossos que ningú i amb això i que saps que dos "noietes" acabarán a de ser prou per presentar-te a la meta, anim amic.



Perales: joder tio, lo que tu has fet este any es per a treures el barret, felicitats! això a de ser la guinda del pastel, tu pots! anim amic.



Karim: lo teu sacrifici ajuntat amb estos fenomens i amb un gran esforç et fara ser finisher, la sensació l'has de viure, anim amic, a Carlos escolta'l poc, et pot perjudicar....jajaja.

TARA: Molts anims amic, aqui jo si que et puc aconsellar, arriba a meta !!!tens que sentir el que jo vaig sentir, la millor cursa que he corregut mai. Sigues prudent i deixa't portar poc a poc i fins al final!!!



LO DIT ANIM AMICS/ES ESTIC SEGUR I CONFIO MOLT EN VATROS, NO EM FESEU CAMBIAR D'OPINIÓ!!!

1 comentario:

ISA dijo...

Moltes gràcies Albert per la confiança que tens en tots natros. És veritat que l'esforç no ens fa temor i lluitarem per aconsegurir-ho, però a vegades surten problemes de força major i no pots complir el que has estat preparant durant 8 o 10 mesos.
Esperem no defraudar-vos a tots els que ens doneu suport.