sábado, 10 de diciembre de 2011

A vegades el més fàcil és rendir-se

Quan les coses no surten com un vol, quan les coses duren més de l'esperat ( lesions) quan s'acumulen altres problemes, quan penses que no tot és l'esport i que tens mil i una cosa per fer a esta vida, és llavors quan et passa pel cap la paraula abandonar, rendir-te!
No seré jo una excepció, no! però quan ho penso és perquè falta una motivació gran o tinc un problema, lesions, etc, llavors s'ha de buscar algo ràpidament, alguna cosa que faci treballar el cap, un repte pendent, un repte personal per no donar-li la raó al cervell, per no baixar els braços i abandonar.


Jo tinc motivació per seguir afrontant reptes, les coses a vegades no surten com voldria però hem de pensar en seguir lluitant, són molts els que abandonen en moments difícils, respectable! però no sóc jo d'estos. A mi m'han ensenyat que lo difícil és arribar, no guanyar! i que lo fàcil es deixar-ho i a mi lo fàcil no em motiva.

Només amb molta lluita podrem aconseguir el que ens proposem, ja que la vida ens ensenya dia a dia que no ens pensa regalar res, que ens ho hem de guanyar.

És molt i molt gratificant vore les recompenses dels teus esforços, a vegades pots arribar a pensar que no compensa o que arriben molt tard, però la satisfació de no abandonar és grandiosa I VAL LA PENA LLUITAR!
A vegades tenim poques opcions però....lluitem nomès així ho sabrem

1 comentario:

Trail Roquetes dijo...

Noi, ànims.. hi ha una cosa que sempre estarà al teu costat, el temps.. deixa que passe.. i confia.

A més, l' any que ve ni Sables, ni Montblancs, ni sancristo beneït, el principal repte es fer que el Trail Roquetes face 9000 punts al circuit de les Terres de l' Ebre.. ves fent números..jaja.. (bueno, o ves fent cantera, com lo barça)

Confia.