jueves, 13 de septiembre de 2012

Inscrit al Trail de Guara!

D'aqui tres setmanes aniré a fer aquest trail amb Javier Fran ( invident ) serà la primera i única toma de contacte abans del Ultra Trail Serra de Montsant, serà un dia on espero apendre be la lliçó, serà el primer dia de la meva vida que tindre quatre ulls, a més de fer treballar tots els sentits de manera especial.
Tinc moltes ganes d'experimentar coses noves, se que no serà fàcil, també sóc concient de la meva responsabilitat, aqui no soc jo, aqui l'únic que importa es que arribe ell.
Vull disfrutar l'oportunitat esta que tinc de poder-lo acompanyar, de ser el seu guia i que després d'aquesta experiencia ell estigue content i feliç amb el meu comportament.

PD ens van oferir sortir un hora abans per no quedar fora en algún tall horari i ell ( Javier Fran ) no va accedir, m'agrada esta actitut!!!!

No hay comentarios: