miércoles, 17 de abril de 2013

Un sopar que em farà sentir orgullós!


 Divendres a Roquetes es farà el sopar anual a benefici de la lliga contra el cancer i un any més els meus pares i jo assistirem al acte, la meva dona Tere aquest cop no vindrà, Pol de moment necessita molta atenció.
 Serà un sopar especial per mi ja que a més a més faré entrega dels diners recaudats amb la venta de les agendes esportives, mooolts!! no m'agrada especificar cantitats ja que l'important no son els diners sino els fets.


 La venta de les agendes ha sigut tot un éxit i vos agraeixo molt a tots l'implicació i la solidaritat que heu tingut comprant-la. El repte solidari queda assolit i de quina manera...GRÀCIES!
Hi ha un però com a totes les coses .....el repte esportiu ( fer el gr 99 ) tot el recorregut de l'ebre no ha pogut ser com molts ja sabeu, uns dies abans d'enfrontar-me a ell la salut de la mare es va complicar i primer es lo primer. Ara a nascut Pol el nostre primer fill i tampoc tinc el temps de poder fer-lo però...... no m'agrada deixa les coses a mitges.
El repte esportiu queda pendent i prometo fer-lo! ja que ho necessito.

No hay comentarios: