martes, 9 de abril de 2013

Hem sigut pares!!!

Vaig dir que només una força major em privaria de correr la cursa d'Alfara doncs aquesta força va apareixer...la meva dona Tere es va ficar de part i ara mateix sóm pares d'un fill; POL

Quina felicitat, quins moments....però es una situació inolvidable. Sóc un home feliç, s'han cumplit molts dels meus desitjos! però al fin i no sense lluitar molt ( m'imagino ) la iaia Cinta ha conegut al seu net, un moment impagable.
Ara poc a poc tenim que agafar la dinamica i la rutina que te tot això de ser pare, el tema entrenar.......ho veig impossible!!! al menys de moment.......

7 comentarios:

Pere (OT) dijo...

Moltes felicitats Pares!!!
Ara deixa els entrenaments i les series que siguin de canvis de panyals!!!
Gaudiu del nouvingut!!!

Anónimo dijo...

disfruta, entrenar ja tindràs temps, però primer disfruta, que es fan grans molt ràpid!!
enhorabona

Oriol dijo...

Felicitats campió¡¡¡¡ disfruta aquesta nova etapa de la vida

Oriol dijo...

Felicitats campio¡¡¡ Ara et toca una nova etapa de la vida i disfrutala

AlbertB dijo...

Enhorabona Albert i Tere!! Espero que el Pol es porti molt bé i us dongui moltes alegries, ara a disfrutar del vostre fill! Records

Albert Giné dijo...

Gràcies Albert

Espero poder coincidir a una cursa amb tu i parlem.
Però sense apretar-me!

Albert Giné dijo...

Gràcies a tots!!1!!!