martes, 14 de mayo de 2013

Per Horta es correr molt!!

Diumenge vaig anar a Horta a fer uns 10km d'asfalt, si! ja se que això no es lo meu però per anar agafant ritme no m'anirà mal, a més tenia unes rampetes que van afavorir el meu resultat ja que si no......
Una cosa molt curiosa es que vam marxar junts amb cotxe cap a Horta 4 amics de colla.... a correr una cursa i no de festa jejeje i vaja que dos vam pujar al podi i els altres no anaven molt lluny, m'agrada!
Una volta allí ja vaig veure que la cursa seria ràpida i dura per ritme que es portaria i si, així va ser.
Jo correr a 3;30 com a que no i vaig fer-ho 4 km.....cara avall! tot i això vaig veure que es com tot, entreno,entreno i més entreno.
Felicitar al guanyador que pareixia que estes fent un altra cursa i natros a entrenar!

Diumenge que be esperem correr ràpit però 42 km, estarem a la Rasquera - Tortosa

2 comentarios:

ximo dijo...

Què era de Jesús potser, el guanyador ?

Albert Giné dijo...

Pos si, molt més ràpit que jo.