domingo, 23 de junio de 2013

Fredes - Pauls

Aquesta prova es especial per mi, ahir feia 10 anys del meu debut! i al igual que aquell dia va ser un dia maravellós.
No vaig aconseguir "la guinda" ( baixar de 4 hores ) per aconseguir això depens de moltes coses i ara mateix a mi em falten part d'estes coses però estic molt content pel resultat i pel temps aconseguit, com algú va dir;
-no és poco!
La nocturna ha agafat un altra dimensió ahir a Fredes si comença a sonar la musica em penso que estic a Chamonix per sortir al UTMB quin goig, per favor! Jo penso que a Fredes mai havia hagut tanta gent.
Després de les salutacions i fotos obligatories de grup agafo la camelback....i em fico a primera fila per apretar ja des d'un principi però sempre pensant amb la distancia i amb l'objectiu.
                                       Mauro no vaig parar per què no hi havia res a la taula...

 Lhoussain.Abaghad se'n va des d'un principi però m'anaven donant referencies i no em treia molt 3min 30seg Caro però amb una diferencia jo a Caro vaig arribar "fresc" amb 2h05 i ell es veu que anava tocat de bessons, al dir-me això em vaig envalantonar i animar, vaig pujar les foies patint però corrent! i al arribar a les garrafes d'aigua veig Lhoussain caminant i li dic que vingue en mi però em deia que li pujaven els bessons tot i això va seguir-me fins Clotes allí jo no vaig parar ni un segon i ell es va quedar en aquell mateix instant ja sabia que sols depenia de mi poder aconseguir els objectius, vaig tirar en desició fins l'enrejolada i una volta alli vaig mirar el rellotge 3h29,50 es podia aconseguir el record si baixava com al 2008 en 28;30 minuts!!però era consient que havia "liquidat" el diposit i les cames, a més, la baixada no estava del tot esfaltada.....i......adeu record! però tot i això en 4h 06 min vam arribar a Pauls amb el frontal a la ma i amb les piles noves per l'any vinent.

                        Companys d'equip això no es cap paletilla, o sigue que es per a tots!

Vull donar les gràcies a tothom que em va recolzar que en son molts i sobretot a Carlos Balague que li tinc preparat un "detallet" que tant mereix per tots els sacrificis que fa.
Enhorabona UEC Tortosa per fer d'esta prova una prova mítica.
Content també de veure els senders cada cop més groguets.
Felicitar a tots/es los valents/es que cada cop en son més, aquest any 900! i vos animo als que vau quedar-vos a Caro a poguer dir un altre any JO TOTA!

No hay comentarios: