domingo, 1 de septiembre de 2013

Una experiència més

Bueno primer que tot perdó per no escriure més al meu blog però ara els projectes esportius estàn aparcats, feina, fill, mare, familia, etc ocupen tot el meu temps, prioritats del moment i de la vida.....

Dit això avui si faré una entrada explicant la vivencia d'ahir al km vertical de Roquetes on vaig participar fent de guia de Javier Fran, amb ell he fet dos maratons de muntanya i un ultra trail però faltava un km vertical al nostre palmarés jeje ara només recordo algunes de les seves paraules;
- "donde me has metido"
Tot comença fa molt temps quan li vaig dir que al meu poble s'organitza un km vertical molt bonic i ell que no s'arruga davant de res me va dir;
- pues lo podriamos hacer.....i jo que de por en tinc poca per fer animalades el resultat va ser l'inscripció! que també hem d'agraïr al trail Roquetes.
Tres dies abans vaig voler anar amb un amic ( Pepe Sole ) i el seu nebot Eduard a fer tot el km per tenir una referencia i vaig veure clar que no seria fàcil hi havia uns trams on la dificultat tecnica era alta però va ser molt possitiu per treure conclusions, ens va costar 1h55 fen-ho tot caminant ligerets sense parades i després de fer números vaig calcular que sortin tot perfecte ens podria costar 2h 30min.

Arriva el dia i l'hora de pujar 6.2km i 1300 mts de desnivell possitiu i després de fer 2 km d'escalfament ens presentem a la linea de sortida on Pepe Sole, Ramon Morató, Ximo i Oscar també voldràn acompanyar-mos al llarg del recorregut per viure de primera ma l'experiencia. Segons ells som com un matrimoni, amb tot el que això comporta! ens respectem,ajudem però també ens barallem.....jejeje.
Vam fer una pujada de menys a més i amb molt de sacrifici i esforç ens vam presentar a meta amb 2h 28 minuts. Agraïr la companyia de tots i només els que fan curses de muntanya o van fer el km vertical poden imaginar-se el que es fer-ho una persona invident, vos ho imagineu??
Si voleu veure un petit video mireu al meu perfil facebook allí hi ha un petit reportatge.

De l'organització avui no diré res ja que pareixeria que tot el que dic es per ser part d'ells però mil gràcies pel tracte que heu tingut no amb natros, amb tots! se'n parlara de Roquetes i del KM VERTICAL!!

No hay comentarios: