jueves, 3 de abril de 2014

DISSABTE UTMCD

Ja en tinc ganes! avui fa 5 setmanes que hem començat a entrenar i dissabte vull vore si puc fer la cursa amb unes altres sensacions, es a dir, poder acavar-la sense tenir que deixar d'entrenar dos dies per les agulletes.
M'esta agradant el procés de tornar a començar ja que com et veus tant débil veus que tens molt marge de millora i estem millorant! tot i que este procés es molt lent....no es igual al contrari, ja que per pedre la forma cal relativament poc.
Ara estic animat, en ganes, motivat! sols falta un marge de temps ( 3-4 mesos crec ) per poder estar no al 100% però si en forma i llavors començar a competir! Si penso en lo temps que he estat parat els temps que em fico per estar en forma son prou curts, aqui ja es més les ganes i sacrificis de cadascú.
Per dissabte no he mirat el perfil però se que hi han 2800 possitius que si no hi ha cap "pepino" voldria fer-los tots corrent el ritme es el de menys però es tracta d'això sumar i patir.
Estic en un procés que pareix que estreni zapatilles cada fin de setmana.........ens veiem dissabte!!!
                                   L'objectiu queda lluny.....però cada dia queda un dia menys!

No hay comentarios: