martes, 1 de abril de 2014

Em fico en mans d'un profesional.

Si, mai ho havia fet i segueixo pensant que pel que jo buscava les coses no m'havien anat malament del tot. Jo sóc o em considero una persona molt anàrquica! m'agrada anar a "mi bola" sense tenir que seguir un pla d'entrenaments, m'agrada moure'm per sensacions i gaudir d'allò que faig sense que sigue una obligació però ha arribat l'hora de canviar el pensar i vull provar de ficar-me en mans d'un profesional, d'un entrenador!
Dono aquest pas per varios motius, el principal, no vull fallar a la gent que ha apostat per mi i ara tinc un gran repte per endavant i l'altre motiu es que sóc un decerebrat i voldria córrer com abans en quatre dies i això no pot ser, per sort! ja que el bonic es vore el progrés diari.
Amb el tema entrenador tenia clar qui tenia que ser, Carlos Ferre http://www.recusport.com/ aqui podeu veure qui es, que fa, a qui entrena, etc.
Amb ell ens coneixem de molt petits i com ell no em coneix ningú ( esportivament parlant ) es també qui em fa els massatges de fa molts anys i l'únic que toca les meves cames en este cas. Ara em diu que tinc cames de iaia!..........quina ràbia! tinc ganes de fer-li canviar l'opinió.

                                                                    Tinc ganes de suar!



Esperem que pugue dir d'aqui un temps que ha funcionat i funciona, cosa que no dubto i que he valgut la pena canviar el pensar, ara sols espero amb impaciéncia el moment de començar!

1 comentario:

Ebre Priorat Raid Team dijo...

Seguirem la teva Re-evolució de Iaia a joveneta. Salut