lunes, 26 de octubre de 2015

Cursa d'Ulldecona

"Tot el que no faig per mi, ho faria pel altres", d'esta manera molts podríeu entendre de la meva participació a la cursa d'Ulldecona.

Per voluntat pròpia ja no tinc més ganes de córrer aquest any, estic molt cansat! He fet números i porto més de 4000km sols de running....molts, massa! Després de portar varies temporades a mitges aquest any he forçat la màquina.
He abusat de tot i tots (començant per la família) i és per això que per mi era suficient la temporada que he fet. Dit això hi ha coses i persones que han fet replantejar-me la decisió d'allargar la temporada per intentar guanyar el circuit Terres de l'Ebre de curses de muntanya.

A Ulldecona, com a molts altres llocs, tinc amics que sempre m'han recolzat. Per persones com Florenci o Agus era fàcil ser present a la seva cursa i, com no, amb un somriure.

De la cursa dir que vaig sortir com és habitual molt endarerrit. Vaig anar remuntant fins arribar a l'altura del 4t lloc amb  Musta. Amb ell, vaig anar fins al final de la cursa. A 1km de meta li vaig dir que ell seria 4t que jo no li pensava disputar el lloc, tot i això va anar augmentant el ritme per si de cas....jo ni em vaig immutar. jeje
El fet d'acabar la cursa a la plaça de l'ajuntament per mi, personalment, tot un encert! La meva enhorabona.

PD: Queden solament dos curses per tancar "lo xiringuito"!!!

No hay comentarios: