sábado, 13 de abril de 2019

C'est fini

Ja està. Ja s'ha acabat. Sables m'ha tornat a donar molt més de l'esperat. He viscut moments durs, moments divertits, moments de tota classe, però si hagués de triar-ne un em quedaria amb el moment de l'abraçada final amb la Ragna, plorant els dos com a magdalenes. Ella donant-me les gràcies infinites i dient-me que sabia en tot moment que havia de ser jo la persona que l'acompanyés a Sables. Buah, això m'ha fet sentir que he estat molt i molt útil.
Durant estos dies, per què no dir-ho, també m'he sentit un poc pressionat per estar al nivell de l'equip Terres de l'Ebre-Carreras por Montana. Com bé sabeu, l'equip estava format per dos autèntics professionals i he hagut de córrer molt i també patir molt, perquè només podia pensar en l'equip, l'equip i després l'equip. En molts moments he corregut amb dolor, sí, però sense dubte, que ho he fet per vatros, Ragna i Alex.
Crec que finalment hem quedat tercers per equips. Això significa que tenim un premi de 2.000€ a repartir entre els tres. La sorpresa que vos deia l'altre dia és que la meva part la destinaré íntegrament a la Lliga contra el Càncer de les Terres de l'Ebre. I ho faig per totes aquelles persones que ens han deixat durant estos anys (que en son moltes, i entre elles estava un dels meus pilars, la meva mare) i també ho faig per tots aquells guerrers i guerreres que es troben lluitant avui en dia contra esta maleïda malaltia. M'heu acompanyat i m'heu donat forces per seguir avant durant tots estos dies.
Per acabar, voldria donar les gràcies al Trail Roquetes i a tota la gent que estos dies ha aportat el seu granet d'arena que, segons m'han dit, n'heu sigut molts. Gràcies també a tots els que un cop més vos heu implicat en cos i ànima a una altra de les meues aventures. Una altra de vençuda. I gràcies també per tots els mails enviats, han sigut millor que qualsevol confitura.

Pd: Gràcies, Ragna i Àlex, per decidir que sigue jo la persona que es quede el trofeu per equips. Això, per mi, significa molt. 

No hay comentarios: