viernes, 12 de abril de 2019

Crònica de l'etapa reina

Hola gent! 
Ahir va ser un dia dur de desert, 78 km en moltíssima calor i patint, però he de dir que vaig a més. Em sento útil i per això del meu equip em van dir : "Anem a pels francesos"! S'ha de dir que tenen molta qualitat, són professionals, però... ara els tenim a 9 min. 
Voldria demanar-vos una última cosa: podríeu enviar missatges d'ànims a tots els que formem la Haima 11? Som: dorsal 819-  Ragna Debats, 823- Totti (enguany fa 50 anys i no l'havia corregut mai, tot una màquina), Àlex - 743 (un professional); David- 249 (un triatleta collonut); Alberto - 273 (immobiliari), Xavi - 305 (fruiter roncador hehe) i Jordi (volia fer-ho millor, però no ha pogut). 
Demostrem que la gent de les Terres de l'Ebre, som diferent i generosos i envieu-los molts emails d'ànims. Això és el millor Sables, estos 5 minuts de lectura emocionant i tendra son una autèntica glòria. Tranquils que vos ho compensaré i sí, creieu-me que així ho faré. 
Tere i Pol, vos tinc ganes i moltes. Papa, germà i resta família d'aquí no res ja torno a estar aquí. 

PD: Penseu que tinc una cosa molt bonica i important per tots vatros, però serà al final. 

No hay comentarios: